Kategorie

Katalog pdf

GRA I ZABAWA „PIEKŁO-NIEBO” WYKŁADZINA DYWANOWA

Dywan o wymiarach 1,33m x 3m z motywem planszy do gry w klasy.

 

Więcej szczegółów


338,99 zł brutto

002

Video - film demonstracyjny

W tej dydaktycznej zabawie planszą jest dywan o wymiarach 1,33m x 3m , z motywem gry w klasy. Do pomocy dydaktycznej dołączone są 4 różnokolorowe krążki (niebieski, czerwony, zielony i żółty) o średnicy 7cm.

Grę rozpoczyna pierwsza osoba, rzuca krążek do pierwszego pola, gdy trafi ma prawo rozpocząć skoki np. na jednej nodze (dzieci które mają trudności z utrzymaniem równowagi lub z innych przyczyn nie mogą skakać mogą poruszać się za pomocą małych kroczków). Gracz ma prawo dokonać jednego przesunięcia krążka w obrębie tego pola, aby umożliwić sobie wskoczenie na nie na jednej nodze (przesunięcia krążka można dokonać tylko 1 raz na danym polu), jeżeli nie ma potrzeby przesunięcia krążka przed wskoczeniem na pole, szansę tę można wykorzystać gdy stoi się już na danym polu. Kolejnym zadaniem grającego jest umiejętne kopnięcie krążka na kolejne pole aż do pola nr 6, które jest tak zwanym ,,miejscem spoczynku- Niebo” (do pola nr 6 osoba grająca cały kontynuuje grę na jednej nodze). Po krótkim odpoczynku grający ponownie stając na jednej nodze wykopuje krążek na pole z cyfrą 7 i tak po kolei aż do pola z cyfrą 10. Na tym polu osoba grająca ma za zadanie nadal stojąc na jednej nodze tak umiejętnie kopnąć krążek aby nie dotykał on pola z napisem ,,Piekło”. Krążek nie może się znajdować w obrębie tego pola ani na żadnej z linii. W przypadku gdy krążek znajdzie się na polu ,,Piekło” lub na linii, niweluje to cały dotychczasowy trud osoby grającej. Kiedy osoba grająca dobrze wykopie krążek z pola nr 10 może kontynuować grę rozpoczynając tym razem od pola z cyfrą 2 i tak dalej aż do pola z cyfrą 10.

W tej zabawie liczy się celność rzutów i skoków, osoba grająca nie może skoczyć ani rzucić krążka na linie, ani też podpierać się w czasie gry, ponieważ jest to uważane jako błąd i musi ustąpić miejsca następnemu graczowi. Osoba która zrobi błąd np. będąc już w czwartej klasie w następnej kolejce zaczyna od rzutu krążka na to pole.

Prowadzący zajęcia może według własnego uznania modyfikować zasady tej gry jak również wprowadzać własne propozycje gier.

 

Wszystkie nasze dywany mają odpowiednie certyfikaty, a do każdego zamówienia dołączona jest deklaracja właściwości użytkowych oraz instrukcja.